El I.V.A està inclòs en el preu dels articles?

Tots els preus que apareixen a la nostra botiga virtual inclouen el 21% I.V.A.

Hi ha un mínim d'import de compra?

Nosaltres no tenim quantitats mínimes de compra, l'únic mínim que posem són 15 € uros de compra. És el mínim que necessitem per poder compensar les nostres despeses de gestió i preparació.

¿Formes de pagament?

-Targeta de crèdit: és una forma segura, ràpida, senzilla i gratuïta d'enviar diners, o realitzar pagaments a Internet. Targeta de crèdit o dèbit.

-PayPal: No té comissions addicionals i el pagament és instantani. Podeu utilitzar el compte de PayPal o bé una targeta de crèdit, et permet la devolució de l'import si no complim. Aquest sistema també es fa servir com tpv virtual.

- BIZUM -

-Contra reemborsament: Ja no permetem aquest pagament, genera massa incidències.

Quin és el termini de lliurament de la comanda?

Normalment, el termini de lliurament està entre 1 i 2 dies per d'aquí a península. Les comandes per a Espanya, Ceuta o Melilla s'envien mitjançant Correus i poden trigar entre 5 i 15 dies.

A quant ascendeixen les despeses d'enviament?

Les despeses d'enviament per norma general ascendeixen per paquets normals a la península uns 6.- € Balears, Ceuta, Melilla i Illes Canàries i Tenerife 12.- € uros A partir de 50 € uros d'importació net no cobrarem despeses d'enviament a la península. Resta d'Espanya comanda mínima per a ports pagats 100 € uros.

Algun article de la meva comanda es troba esgotat, i ja vaig fer el pagament?

És molt difícil que alguns dels articles que estan a la nostra botiga virtual aquest esgotat, ja que si això passa el que es desactiva immediatament dels nostres clients no el poden comprar. En el cas que això passi després de fer la comanda, ens posarem en contacte amb vostè per comunicar-se urgentment i donar-li l'opció de canviar-lo per un altre article o bé per fer la devolució corresponent a l'import d'aquest producte.

Devolucions:

NOMÉS es aceptaán devolucions quan el motiu sigui TRENCAMENT, DEFECTE O MAL ESTAT d'un producte. Per això hem de contactar-nos en UN TERMINI MÀXIM DE 7 DIES trucant al 648.725.649 (de dilluns a divendres de 10-13h i de 17-20h), enviant un whatsapp (24Hores) al 648.725.649 o bé escrivint un bruo@bruo.es reenviant el detall de la seva comanda. Passats els 7 dies no acceptarem cap tipus de devolució ni reclamació.

Com puc fer la meva comanda?

Les comandes es poden realitzar a la nostra pàgina web www.bruo.es o bé per correu electrònic: bruo@bruo.es

Per Whatsapp 0034 648725649

Preguntes freqüents