Necesser mitjà


Necesser mitjà amb doble cremallera – model ALAND
Funcional, versàtil i amb un disseny cuidat al detall, el necesser ALAND de BRUO està pensat per a aquelles persones que busquen organització i estil en un format compacte. Amb dos compartiments independents amb tancament de cremallera, permet separar i mantenir en ordre els teus imprescindibles de viatge, cosmètica o accessoris del dia a dia.
El seu interior folrat aporta estructura i protecció, mentre que el teixit jacquard exclusiu de BRUO afegeix un toc de disseny artesanal i durabilitat. Fet a mà a Barcelona amb materials vegans i de proximitat, el necesser ALAND reflecteix el compromís de BRUO amb la sostenibilitat, la producció local i el disseny conscient.
Lleuger, pràctic i resistent, és el complement ideal per acompanyar-te en viatges, escapades o per organitzar els teus objectes personals dins la bossa o la motxilla.

Product added to wishlist
Product added to compare.

Dóna suport a la moda sostenible i acompanya’ns en cada nova col·lecció BRUO. Subscriu-te i rep abans que ningú novetats, promocions exclusives i llançaments especials.

A la nostra web utilitzem cookies per garantir el funcionament correcte del lloc, analitzar el trànsit i oferir-te una experiència adaptada als teus interessos. Pots acceptar totes les cookies, rebutjar-les o personalitzar-ne l’ús des del panell de configuració.